Mot farbror doktorn

Ja idag fick jag boka upp en tid åt emilia till läkaren, vi är alla hemma idag men emilia har varit risig nu i lite över en månad.
Och nu har hon fått en sprängande huvudvärk uppe på det varje kväll.
Emilia är inte de barn som är gnällig eller blir sjuk!
Så nu när hon påpekat så länge att hon mår dåligt får vi ta tag i det, hon har en remiss men självklart inte förräns tillslutet av juni, de vill jag inte vänta på!

Så först får det bli västervik för att sedan bege mej emot kalmar för att hämta min telefon som äntligen kommit tillbaka!
THANK GOOD

fattar inte hur man klarade sej förr, jag har varit handikappad nu i flera veckor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0