Världens sämsta bloggare?

Jag erkänner haft så mycket i mitt liv att detta med att blogga har inte blivit prioriterat..

Nu är jag iafall uppe i sthlm denna vecka och jobbar som stylist, för er som inte känner mej har jag utbildat mej till frisör och börjat i den branchen.. har även på det spåret trillat in i stylist brancen lite :)

Kan ju visa lite bilder från vår senaste session !












Modeller: Frida Vermandis, Linda Åkersson, kochi Faraj.
Fotograf:Jimmy Tang
Make up: Johanna Fransson
Producent/hårstylist:Therese Tang
Assistent:Madeleine Karlsson

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOW!!! Cooolt!



Men man har ju blogglovin så när ett inlägg från dig ploppar upp så blir man så glad så :)

2011-03-02 @ 17:55:07
URL: http://camilla.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0