Inspelningen

Är över, nu är det bara vänta till aug/sep innan vi kommer hamna i tv rutan..
Nervöst faktiskt men väldigt kul med!

Ytterligare en rolig resa för vår familj..
vi har fått uppleva massor nu i ett par år.

Idag ligger jag tyvärr sjuk, har massor som skulle behövas göras men tiden räcker inte till när man e sjuk, skulle behöva hoppa i badet men jag får väl ta det ikväll när kidzen sover, klippa gräset och häcken ute är med ett måste men jag får de lixom inte att gå ihop!
Kämpar för att hinna med och orka med allt, suck

jaja färdig gnällt time to get buissy :/

Kommentarer
Postat av: Micki

Vad roligt med inspelningen, då måste jag kolla i höst :)

Trist att du är sjuk.. krya på dig, hoppas att du blir frisk fort! :)

2010-05-23 @ 10:32:57
URL: http://majkiis.blogg.se/
Postat av: carola

nu blir jag nyfiken, vad är det för inspelning?



Själv har jag varit tidningskändis ett tag:)

kramisar

2010-05-25 @ 08:25:21
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0