Fundersam

OH yes I´m back...

E faktiskt "ledig" från skolan eller ledig e väl fel ord hemma med sjuka barn!
Jag har kommit på mej själv här under flera dagar att sitta och grubbla, på framtiden, på skolan, på huset på en massa grejer faktiskt.
Ja livet rent allmänt! Att plugga en 1 årig linje till frisör innebär tokhögt tempo, jag stormtrvis verkligen alskar när det är högt tempo. MEN jag längtar ändå efter att de ska va över få mera tid med mina barn.
Att kanske få starta mej en salong :)
Att få vara frisör!

Jag har fått massa nya vänner på skolan de e verkligen super när man kommer ur "mammabubblan" ja ni som har barn fattar mej.

Jag har börjat prioritera mej själv i vissa lägen och även ser till att jag får vara lite självständig med!

Mmh... Det kommer bli ett supertufft år rent ekonomiskt men de får gå! Vi får hitta sätt att lyckas.

I morgon ska jag in på röntgen dags att se över en att man funkar som man ska?!
sen blir det bara mysa hemma med barnen.
Går förresten på cambridge.
Vill bara gå ner några kg å vara fit for fight när sommaren kommer!!
Inte för att jag e stor någonstans men alltid har vi väl de områden som vi vill piffa till lite mera.
Har även börjat simma för att komma i bättre form !

Fått massa modell uppdrag till mej här nu på bara ett par veckor men tackat nej för att jag inte känner mej fit.
Thats life!
har i alla fall gått ner 1,5 kg på typ 3 dagar :) Me like alot!!

TANKAR som flödar återgår till mitt grubblande och så ses vi på maxi? hehe

adios amigos



Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hej vännen!

Känns som 100 år sedan som jag läste din blogg, men det beror på att jag haft en bloggpaus..



Kommer att bli bra allting ska du se när du är färdig med skola och kan söka dig ett jobb :)



Kramar

2010-02-25 @ 07:10:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: jenny

jobba som frisör så träffar man dessvärre inte sina barn speciellt mkt...jag jobbar som frisör sj o är ensamstående till ett bran o jag får aldrig min tid att räcka till när man är hemma runt halv sju, sju toden varje kväll....ska amn plugga en ett årig frisör linje så måste du gå som elev i 2 år på en godkänd salong innan du gör ditt gesällprov...man e lååååångt ifrån färdig efter ett år, o när man går som lärling får man endast en lön på 7000 spänn innan skatt utan provision ( som man annars har utöver grunlönen)plus att d blir massa sena kvällar för att träna o fixa modeller inför provet....tänkte bara så du vet

2010-02-25 @ 18:38:03
Postat av: Mamma Russin

hej hej..



det låter som du mår fin fint..:) hoppas din skola går bra och du får din salong till slut..:)



kramkram

2010-02-25 @ 23:37:21
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Henke "Hoppelajnen"

gott o vara igång igen... både med "livet", blogg o allt annat... :)



här "bantas" det också, dock inte med soppor utan med iso-dieten.



ha de gott!

2010-03-02 @ 19:02:54
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0