Therese bär glasögon med stil

Är det någon som vet hur man bär upp ett par glasögon med stil så är det Therese Hällblad Tang från Oskarshamn




I fredags knep nämligen Therese andraplatsen i tävlingen Årets glasögonbärare. Therese har tidigare gjort sig känd som riksbekant bloggare. Nu kan hon också lägga titeln glasögonbärare till visitkortet. Bakom tävlingen Årets glasögonbärare står ett stort svenskt optik företag. Och det var många som konkurrerade om den åtråvärda titeln. Inte mindre än 800 personer aspirerade på utmärkelsen. När tävlingens final under högtidliga former avgjordes på Grand Hotel i Stockholm i fredags nådde Therese inte riktigt ända fram. Men nästan. Det blev en hedersam andraplats för den 27-åriga Oskarshamnstjejen. – Någon med närvaro. Andas levnadsglädje. En slående skönhet som bär upp glasögonen med självklarhet. Någon som syns på håll, blev omdömena från jurymedlemarna Håkan Isaksson mode profil på TV4, Stefan Nilsson från Trend gruppen, Nina Johansson från Aftonbladet Sofis Mode samt Eva-Lisa Steen, trend expert på Specsavers. – Det känns fantastiskt kul att jag gick så här långt. Tror att juryn uppmärksammade mig för att jag är en bra glasögonambassadör, kommenterade Therese sin andraplats.

Läs artikeln HÄR

Kommentarer
Postat av: mammagladh

Vad fräckt! Stort GRATTIS!



http://mammagladh.blogg.se

2009-09-15 @ 15:14:18
URL: http://www.babymind.se
Postat av: mammagladh

Jag hade mina funderingar på ett samarbetsförslag blogg/BabyMind i somras, fast jag kom aldrig till skott :-( Kände att jag hade för lite besökare till min egen blogg då jag ville presentera förslaget i min blogg. Maila, jovars, fast det är inte alla bloggare som frikostigt skyltar med sina adresser. Fast jag får väl kolla runt lite :-)

2009-09-17 @ 00:50:24
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Marie

Snyggt!Du klär i brillor;)Kramiz

2009-12-02 @ 00:51:55
URL: http://miaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0