Linda=Mördad?!

Sitter här i mörkert, tystnaden får mej att tänka på allt och inget, för ca en timma sen fick jag ringa till Aidis och berätta för Mary-Jane att Mats nu var återfunnen samt att en kropp i de område han vandrat ikring har hittats.
Kroppen är förvisso inte idientifierad men chansen att de skulle vara någon är inte troligt inte i vår värld i alla fall..

Linda har troligen blivit mördad av sin blivande man, VEM gör något sånt en vecka innan man gifter sej?

Mina tankar går till Chris och Mary-jane trots att jag inte träffat Linda men är mycket god vän med M-j och Chris är jag väldigt ledsen och hennes son UCHA...
Ni kan läsa Aftonbladets artikel om det HÄR
eller dala tidningen HÄR

Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva, ne nu ska jag gå och krama om de som betyder mest i mitt liv mina barn.. för livet är aldeles för kort för att ta miste på en enda sekund..

Vila i frid Linda


Kommentarer
Postat av: wildcat Rättvik

Här finns inte heller ord i hela universum för de känslor av vad jag känner just nu. Har haft ett ljus tännt för Linda hela kvällen. Är bara ledsen ledsen å återigen lessen, känner en stor tomhet även fast jag inte kände Linda privat. Ja alla dessa veckor i ovisshet funderingar å "undrar om eller kanske att eller kan de va så??..eller".

Vart är denna värld påväg egentligen?!!



2009-09-19 @ 02:20:49
Postat av: Fina/Mrs M

ursh, vad fruktansvärt hemskt!

Jag köpte tidningen igår och läste om han och då fick jag en konstig känsla av att han hade gått och tagit livet av sig i all sorg.

Men som det värkar nu så är det han som har tagit hennes liv! Vart är vår värld på väg?! Jag tycker jag man dagligen läser om kvinnor som blir mördade av nära anhöriga och oftast så är det den som står absolut närmast!

Hur kan man stå i TV/tidningar och gråta med ett kort i handen, och "skrika" ut över hela Sverige att han är så orolig och rädd när han gömmer något så hemskt? Är det inte lika bra då att man håller tyst? På ett konstigt sätt så känns det som om han har gjort ett övergrepp mot hela Svenska folket.

Men man ska ändå inte dra förhastade slutsatser för det kan ju vara så att han inte alls är skyldig, fast nu det mesta pekar på det.



Du får gärna titta in i min blogg och läsa om min dröm och hur mitt "fantastiska" bröllop gick till!

Min dröm är/var som din att få ett stort underbart bröllop med allt som hör till.

Så läs gärna vår bröllops historia så får du nog ett gott skratt i all elände!



Kram FIna

2009-09-19 @ 04:36:41
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
Postat av: lena

Jag en tanke till Chris och M-J och ett ljus för Linda ..hur kanman vara så sjuk och bära på nått sånt så länge ...Leif Gw kan ju såna här gossar och hans känsla var nog rätt hela tiden ,,vart är vi på väg ...skickar en tanke till Lindas son också ....

2009-09-19 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0