Dexter testad och det är svininfluensa

Vi fick veta i fredags förra veckan att det är svininfluensan vi har här hemma...
Richard sjuknade in ganska snabbt efter och nu ligger även Emilia.

Jag har än så länge klarat mej rätt bra 2 gånger har jag trott at NU, nu är det kört men de var bara falskalarm för man blir så slut av att passa på alla...

Havannah har börjat harkla och snora känts lite varm idag så om det är värre i morgon är det ner och ta nya tester sen påbärja tamiflu behandlingen på henne.

Läkarna var snabba att skriva ut det till oss då vi har riskgrupp här hemma.
På dexter trodde i att de började vända i lördags han var feberfri och piggande till, men på söndag kom bakslaget nu är det kosta slem och superduperförkyld det ahr vänt sej till.
Febern är borta men vi ahr stenkoll på om de skulle verka vara andningsbeskyller eller något på G.
Richard är den som är näst risig här hemma just nu och hostar konstant tycker jag.

Själv försöker jag fly hemmifrån så gott jag kan, handla you name it allt och jag smiter.
Tar visserligen alltid med mej dexter och havannah men nu börjar man bli tokig på att gå hemma och ta hand om sjuklingar.
Ska själv ut på resa med vänner i helgen så JAG FÅR INTE BLI SJUK...


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Fy vad jobbigt! Hoppas ni alla kryar på er och att Havannah klarar sig.

2009-11-16 @ 22:22:12
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: beciell

Vad häftigt namn på lille dexter :D kommer namnet ifrån serien med samma namn? det är iaf min absoluta favoritserie.. Har lagt nanet dexter på min namnlista för mina barn i framtiden, hihi ;D

2009-11-17 @ 13:25:02
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0