Uppe med tuppen

Vill sova trött som en tok, men jag ska på röntgen vid 9.00 kolla så inte det finns mera njursten kvar i mej.

Blev sent igår så när ja la mej i sängen tror ja att ja inte ens nuddat sängen innan jag sov.
Så skön min säng är, hade saknat den i mängder :)

Asian art tävlingen har ju avslutats nr jag varit borta och en vinnare har korats :)

Förs ska jag säga att jag drog vinnare 2 ggr men länkningen till HÄR hade slarvats med så tyvärr förlorade ni er chans på att ni inte fixat länkning rätt!


Så det blev ingen mindre än



Grattis grattis,

nu går du in på deras vackra hemsida!
väljer ut vad du vill ha för dina 500:-
(kom ihåg frakten måste inkluderas i presentkortet annars får du läga till  mellankostnaden!)

Maila över din vinst samt adress till
[email protected]


GRATTIS


Kommentarer
Postat av: Carola L

Oj, vad kul!!!!



Jag ska genast kika vad jag vill ha!



Har jobbaat så jag har inte kunnat kolla datorn något!

2009-07-01 @ 10:48:08
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0