Hemma

Från denna dagens yrarde.. visst jag har hunnit med massor men e slut.
Börja med sprutan då å de gick så bra dom va så impade av Havannah att hon inte sa något eller ens reagerade.
Ja hon är så duktig men hon är härdad hon har ju som sagt "stammis" kort hos läkarn hehe.
Sen förskolan å leka leka leka idag gick det vilt till höll knappt på att få havannah där ifrån ja hon hade super kul.
Väl där ifrån så hämta Emilia i skolan sen Aidis käka mat å vänta på att klockan ska ticka så vi kunde hämta bilen som servades idag...
Å så har ja varit på f-kassan för att hämta blanketter om vårdbidrag har fått veta av en mamma att jag säkert har rätt till det då Havannah tar så mycket"tid" jämförbart med andra barn å sen alla mediciner extrakostnader för mat etc.
Ja de blir bra dyrt i längden faktiskt.
Så ni som har erfarenhet av det lämna gärna en kommentar då jag behöver bli proffs på detta på kort tid :)

Nu måste jag fixa mat innan jag ska köra Emilia till hennes pappa
se ya later

Kommentarer
Postat av: Desiree

Vilken fin blogg, fina barn & fint hem =o)

2009-02-13 @ 16:29:15
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0