Jimmy Tang

E bra å ha :) hehe igår kväll när emilia skulle sova braka sängen ringer å hoppas att han e hemma, men han e ute å nattorienterar sej hem ifrån E22:an har tydligen strulat lite med bussar å tåg va ja förstod, ja ja ringer "mamma" å fixar hem honom så kommer han å hjälper mej fixa säng å lägger de 2 större ungarna då lilleman va lite irriterad :(
TACK TACK e guld värt att du hjälper till även om de bara e 10 min gör de massor är ofta lite kaos artat här när de är dax för att sova då alla vill ha min uppmärksamhet och klona mej till 3 har ja inte lyckast med ännu så tanks again!

Idag ringer fonen å emily har strömavbrott å vill leka.. roligt va för länge sen nu sen sist så hon kommer in på 40 min å får följa med mej på alla dagens bravader som tandläkare etc...mucket trevligt att träffas måste bli oftare!!

Har nog insett vad som är felet med mej ja är över ärlig och säger allt för ofta vad ja tycker å tänker om saker å ting som vissa människor inte tål etc. men ja tycker ändå att de måste vara en bra egenskap i detta falska land då 70% består av lögnare som inte kan stå för sina åksikter m.m
Ja alla kan inte funka med alla å få allt att funka eller hur knas de nu lät!?!


Jo glömde bort va trevligt att träffa alla mammorna igår med fick veta att en till av oss väntar i mars hehe vi bygger på våran barnaskara hihi kul att vi fortfarande hänger ihop :)

måste laga mat kolla klockan å blev stressad adjö med en gång :)


älskar min man å mina barn :)

Kommentarer
Postat av: lea

jimmy är en otroligt bra kille, ja!

och det är otroligt skönt med ärliga människor, sånna behövs. :)

2008-09-26 @ 22:34:56
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0