Havannah=Lessen!?

Inatt vakna tösen å gråter gråter å säger aj aj aj !? vad är felet.. vad göra!?
Hon är jättesvår att lugna Richard försöker länge lista ut vad felet är men hon e inte medgörlig alls, så vi går ut i köket försöker med godis välling etc.
Efter många om å men tror vi de e halsont så ja ger henne en sup panodil.
Sen går de å sover Richard får spendera natten i hennes säng å hon vaknar ett par ggr hör ja å e lessen.
Idag på morgonen verkar hon hyffs, sen får hon en godisnalle å börjar tokgråta aj aj aj  AHA hon har ont i munnen e det tänder blåsor ???
Ringde till tandläkarn så ja har en tid i morgon ska dit å kolla så får vi se om vi kommer fram till något!
Ikväll kommer Mammorna hit hehe ja alltså den grupp mammor ja lärde känna på öppna f-skolan när havannah å jag gick dom vill se nyförvärvet å blarra lite. ska bli trevligt vi har ju inte setts sen vi alla va hemma hos Annelie å kolla in the twins :)

Min babe å ja ska försöka stada undan lite här i e.m så de e okay när dom kommer. han visserligen med de mesta igår men lite små fix kvar.

Idag har även jag å Havannah varit på kyrkis i kolberga k.a trevligt lite med barn/mammor men va okay ändå!
E skönt att komma iväg på lite aktiviteter behöver bägge barnen för att få dagen att gå annars skulle den kännas som 100 år eller ngt.

Nehe ska gå å pussa på Havannah som ligger å sover lillskiten hänger å sover i bärselen på mej.

Over and out


Ps.Jag är inte den som bara ger upp, jag anser mej ha något bra här som förtillfället är lite förvridet men så har många småbarnsföräldrar å de e övergående är något som man måste ta sej igenom bara! tycker jag iafall. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0