1 Månad idag lille Dexter

Japp tiden går i rasande takt!
Och hinner inte med något och allt på samma gång har dagar som jag tar med fasa och dagar som jag gråter av lycka.
Älskar mina barn så och att ha bäbis i huset igen är något som är helt underbart han luktar så gott ska ni veta!
Det enda som är en brist vara här hemma är Richard... jobb jobb jobb gud vad jag längtar efter gos å kramar och mysa med honom!
Även att få lite hjälp här hemma nu ligegr vi och är sjuka å igår när han va som sjukast fick han ledigt och vila och idag när jag ligger pall så måste han jobba... är mycket nu med att aidi ska flytta så hon behöver vara ledig för att packa etc.
vilket i sin tur skapar en ond cirkel här hemma för att han måste jobba... Hur man än gör blir det aldrig visst riktigt bra!

Nehe nu kom barnen hem har varit med Hanna och lekit en stund i e.m dax för kvällsmat å sängen


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0