Hej mina vänner nyfikna å alla andra :)

Bloggandet får sisådär försöker avvara lite tid varje dag men de är inte lätt finns för många måsten :)
Igår planterade ja 70 nya häckplantor så nu e häcken fin igen tack för det :)
idag har jag varit på förskolan med alla mina barn Emilia uppskatta verkligen att få följa med å se vad som händer där..
ska ringa vår El kille med å be han komma ut för nästa vecka ska vi stenlägga uteplats å framsida yehaaa ÄNTLIGEN.
ska bli så skönt å inte dra in all sten som kommer fram hehe, börjar även skymta lite gräs som vi sått
ja ni anar inte hur glad jag är för att se allt ta form ska bli så gutt...

nu kom min love hem så får skriva mera senare

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0