Tänk om tiden fanns

För bara mej å Richard för bara mej för bara en massa annat.
dagarna rasar bara förbi å ja vet inte om ja har någon energi riktigt kvar, skulle behöva ladda mina batterier lite för att orka med vintern på ett behagligt sätt...

igår hade jag lite vänner över å pratade å spelade poker va mycket trevligt å ja hoppas att det händer igen :)
behöver mera "vuxen" aktiviteter å inte barn bajs amma... som de faktiskt  e just nu, visst helt underbart men även energi krävande skulle behöva få tömma mitt huvud å bara hitta mej kå allt här runt ikring.
richard å ja skulle behöva tid förvarandra för att hitta oss igen oxå är så mycket med barn hus etc. att tid inte finns å man glömmer lixom bort varför man hamnade här ifrån första början...

så ja hoppas att den tiden kommer å att vi alla kan "landa" å ha det så bra som vi möjligast kan typ.

nehe de va lite tankar etc...

idag kom min älskade Nadja till mej å pratade lite helt underbart saknar henne här hemma något oerhört, en sån man kunde ringa mitt i natten om man behövde prata eller bara en kram typ...

så ja grät lite när hon gick å känner att ögona vattnas nu när ja skriver *suck* ja nu flyttar hon hem till sverige igen så kanske kan få se henne mera än 1 ggr per år iafall :)

är en underbar vän å du har en speciell plats hos mej...
(nu bölar jag)

*suck*

nehe barnen sover så ja ska passa på att vila ja med Emilia kommer hem efter 20.00 hon e på pyamasparty...

over and out

love love love till alla som ja love... :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0