Vatten vatten vatten...

Snart färdigvattnat... hållit på sen 4 ra i e.m helt med sjukt tid det tar!
Men häcken blir fin får vi hoppas :-)
Barna å ja tog bara snabb käk (skönt) sen har dom badat lite å kollat på tv, bara lugnt å skönt behövs ibland!
Jag har även hunnit med att dammsuga å torka golven flitig flitig jag (klapp på huvudet).
När ja sövde Havannah så kolla vi på talang å lilla zara vann hon har grym pipa för hennes ålder, visst småtabbar hörde man men skulle knappast kunna ställa mej å göra bättre själv, you go girl!!!

Nu vet ja faktiskt inte va ja ska hitta på båda barnen sover å jag känner mej faktiskt lite rastlös eller mera vill göra något kul, va nu de skulle va?
Ja ja får gräva fram lite candy å cola å kolla på tv:n till Love kommer hem sen får vi väl se va resten av kvällen har att erbjuda!

And bye the way Ica Håkan suger fett :-)) Bara så du vet!!
(insider joke)
inte meningen att många ska koppla men men

över and ut


Kommentarer
Postat av: Missbumblebee

Tjena! Om du får tid så skulle det vara jättesnällt ifall du gick in på min blogg och röstade på lite saker som jag har där. Det är kläder/färger/accesoarer m.m Fast det e bara om du har tid...jag har lite svårt att bestämma mej för vad jag ska köpa och behöver därför lite hjälp :)

Hoppas att du får en fin helg med mkt sol ;D
missbumblebee.blogg.se

2008-05-30 @ 22:26:22
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0