Sövt Havannah

Och ligger kvar i sängen å kollar på sanningens ögonblick på kanal 5... Mycket roande program tycker jag, hade mera än gärna satt upp Richard i stolen och grillat honom lite.
Inte för att jag misstror honom på ngt sätt utan mera bara för att få höra hans åsikter om ett par saker..

Jaja ändå vågar ja inte anmäla honom tänk OM man skulle få veta saker man inte vill njae pengar e inte allt...

Blev inget målande efter pizzan utan vi spela lite gta 5 å sen drake.. kul jul...

Sen hoppade jag i badet med ungarna å vi plaska vilt i en halvtimma medans Richard passa på att gå ut själv å måla lite.... Sen upp med mej å ungarna å körde igenom bubbelkaret med klor efter flitig  flitig.

Kvällen lär bjuda på lite mera spel sa vi å sen mys till en film ev.
Får ta å städa undan lite o köket med ser ut som ett mindre bombnedslag... trots storstäd igår    äch e bara en massa framplockat så de e grejjat på 5 min men de ser värre ut...

nehe reklampaus is over

så over and out   for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0