Skulle jobbat ikväll

Men Jimmy kom så sent att jag bara blev standbye....
Yes tänkte ja å satte igång med städ hemma, klockan han li strax innan 8 då ringer Aidis kom a.s.a.p
Ja ja va bara att ge upp städandet å bege sej emot hamnen...
När ja kom dit va de ett litet mini kaos såg ut som en halv boms släppt ner så ja drar runt ett varv å  klinar upp så de ser okay ut sen in i köket å hjälper dom lite innan ja ger mej på disken med...
Blir där i ca 2 h å leker mest städtant...
Sen hem å ger mej på vattnandet igen...
Som jag gjort tills nu 24:00 KLART finaly...
Så nu ska ja hoppa ner i sängen å ligga å bara ha de gutta :-)

Ja de va de ni fick av mej idag hoppas de roade någon...
Mina läsare har ökat lite iafall...
Är ju ingen toppbloggare precis som gör mängder med reklam å allt för att tjäna lite pengar..
Jag vill mera förmedla om min vardag å hoppas att de roar någon eller några...

Natti natti hörs i morrn :-p

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-05-24 @ 00:24:18
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0