Go morron

Har varit uppe från å till sen halv sex idag, LIsa väckte mej å ville ha mat... Suck bara å masa sej upp.
Passa på att väcka Emilia med så hon kom upp å fick göra sej iordning.

Igår somna ja visst i sängen med kläderna på, hade jätteont i magen igår å brunaflytnigar kom (kanske blod) hmm.. denna grav e skum tycker ja , men man måste ju lite a på de folk som säger att allt e ok.en vissa dagar e ja riktigt orolig å igår kväll va en av dom... Idag ska jag ta de lugnt åker ner till Aidis men håller en lo profile, känner att jag måste det.

Fick papper förresten om att min HP (havandeskapspenning) gick igenom TANKS vill verkligen ha de denna gång, känner att jag behöver vila upp kroppen till max här nu innan allt.

Nehe dax att väcka Havannah å fixa resten.

å gubbarna nere hois Aidi vill man strypa varje dag kommer strax innan sju å drar igång med spikpistoler å sågar etc.. ja sova länge går knappast lämgre, ser fram emot att utsidan blir klar så dom kan föra oväasen innomhus..
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0