Söta flickor till avslutningen :-)




Jaha då har man kutat häcken av sej på avslutningen först stressa till mila pila jätte fint va det och dom sjöng jätte vackert alla barnen! Sen stressa tebax till restaurangen för att förbereda allt innan lunchen å ruchen börjar...
Hinner klart med alla förberedelser och dagen börjar lugnt, tänker för mej själv att blir det inte värre än såhär har jag tokstressat sönder mej för inget...
Ja ja de kommer mer å mera igång å vid 2 då 2 av tjejerna skulle åka till hultsfred å ja skickat hem en 3 e för de va lugnt å de bara återstår mej å albert jo men visst se du då drar de ju självklart igång... Therese höggravid klumpig som ja vet inte vad flyger fram, jag kan ju om ja bara vill men magen mår inte bra av det å de visar ju min kurva å mina värden! Men vad har ja för val??
Kl halv 3 vet ja att jag måste åka snart ska ju hämta Havannah men tiden att åka finns inte då Richard måste woka å Albert inte kan... Kvart i gasar ja för fullt upp till Norrtorn å kutar å hämtar fisen ilfart tillbax... 10 min efter kom moffa johanna å emilia etc... då kunde ja fixa resten å få äta lite MAT har ju knappast funnits tid innan..
Gott all mat smakar när man e hungrig..
Städar av allt på restaurangen innan malin kommer 4 ra å löser av mej, kl 6 är stället bokat igen så kommer antagligen få vända om å åka dit igen då ja inte tror att albert å malin rer sej själva! SUCK vill vila, å magen vill det med känner jag, får väl sova bort hela helgen sen eller något... hur nu de ska gå till vet ja förvisso inte men de e morgondagens problem!
Ja ja vi hörs lite senare


Over and out

Kommentarer
Postat av: elin

så söta dom är, dom små sommarlovsflickorna:)

2008-06-14 @ 15:23:22
URL: http://elin.barraza.se
Postat av: icaaaaa

åh, oskarshamns finaste tjejer!

2008-06-15 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0