Oj oj oj...

Har ju nästan varit lite slarvig på att uppdatera er här ni i ett par dagar! Varit full rulle här så har int tid å sitta å snurfa :-p Idag skulle jag haft säda dag/fika med Annelie dag, men hon skulle iväg med barnen så vi fick ställa in *suck* vill verkligen se tvillingarna snart...Så ja drar med till Aidis då min inspiration för att städa inte va på topp idag.
Där nere e de halv sura miner en stund in på f.m men efter ett tag piggnar stämningen till vilket jag uppskattar :)
Käkar lite förbereder "regler"samt uppgifter för personalmötet som vi ska ha på lördag då vi ska lära alla rookies att få allt att flyta på smidigt i sommar...

Sen drar vi till netto å handlar lite å vips de e dax att hämta barnen. Hemma vilas de först ett tag sen så erbjuder jag Emilia vecko peng om hon har lust att hjälpa mej städa Havannahs rum, hon blir very happy å ger sej på de på direkten vilket slutar med att ja kommer in å börjar skruva upp hyllor etc, nu är nästan hennes rum klart sååå skönt:)
Så Emilia ska få sej en bra slant för jobbet så ducktig min stora flicka ibland.
Sen åt vi efter de va de läggdax (trodde jag) halv elva somna dom båda typ så dom kommer va as trötta i morgon men själv skylla själv ha eller va e d man säger.
Nu ska ja starta mej en film med my love sen blir de natti natti för mej med

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0