Uchavale... Som Havannah skulle sagt

Lägger oss i sängen för å söva Havnannah efter 5 min får ja se något stoort i taket ropar på emilia å frågar om hon e pigg på att bära ut det, hon förklarar att små spindlar mamma de hjälper ja dej gärna med men inte så här stora saker. Jag smyger närmare å inser att jag har världens största gräshoppa i taket alltså inte nog med att jag har en bug i taket fanskapet kan hoppa med :(
Emilia kutar å hämtar 2 muggar ja klättrar upp på en pall å ska stänga in den men NOO den Hoppar... uuhhh ryser i hela kroppen VAR ÄR DEN?????
Ser den på golvet testar igen men nope HOPPAR igen uhhhhh barnen skriker ja med nästan... men får tag i den å går ut med den A.S.A.P sen fortsätter man nattningen av vannis, vilket går uber snabbt..
Nu ska ja plocka iordning lite här inne för i morrn ska ja till Annelie å se på bäbisarna roligt roligt å alla mammor verkar komma så de kommer bli kul...

 Nehe dax å va flitig :) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0