Hemma igen från BB då!

Kommer in idag 13:00 nervös å vet vad som väntar mej!
Dom kopplar på mej på ctg kurva  å jag får ligga med den i ca 40 min å dom kommer å sätter kanyl etc på mej.
När de  eklart kör dom in mej i ett annat rum där UL  maskinen finns å där står de 3 läkare å väntar med ett leende å förklarat glatt att jag e dagens höjdpunkt... OO YES NOT tänker jag...
Ja ja dom ska alla klämma å känna å gissa hur han ligger där inne å alla 3 har olika teorier å förklarar att denna va minsann en luring då dom inte kan komma överens...
På med UL makapären å gues what... han har vänt tillbaka sej å ligger rätt!!!!
Jag har legat där å stirrat i taket tagit blodprover å blivit mera nervös för ingenting...
Alla skrattar utom ja å tycker att de va ju tråkigt....på ett possitivt sätt då förvisso..
Ska til Karin på mvc på torsdag å dom tyckte att jag skulle be om ett nytt Ul för å va säker att han inte knölat om igen då detta verkar va en snajsig akrobat där inne...
Så här vet man inte från dag till dag om ja ska behöva snitta eller inte

konstigt de kan bli

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0