god morgon :)

Idag e Dexter en sjusovare hehe, han somnade för natten vid 19.00 å nu e kl 8.00 å han sover still ...
Havannah lever rövare i hans gåstol, ser onekligen rätt kul ut då hon glider ikring i den fast det går det med.
inatt eller morgonen at 5 ca ringer min mobil who the hell ringer mitt inatten till folk sen när man väl svarar NADA!!
det irriterar mej, ja e småbarnsförälder å min sömn e såååååå viktig för å palla resten av dagen.

hade en go dröm inatt iafall att ja va hos en hmm heter det dermatolog!? en sån som håller på med hud etc...
ja hon fixade min hud å sedan blekte hon mina tänder med en skum maskin som ja höll framför tänderna i 30 sek sen va dom tok vita... ja en bra dröm iafall :) å nice blev tänderna hehehe.

idag kommer lena över hon ska kolla igenom vilka kläder hon vill ha ifrån dexter, ja e bara glad å bli av med allt har så mycket kläder så ja kunde starta klädaffär typ...
lustigt va till barn har ja hur mycket som helst å till mej INGET

nehe nu ska ja leka lite med Havannah får passa på nu näe dexter sover kvalitets tid ju:)

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0