Det lackar mot jul.

Jag sitter i köket å myser för mej själv det är tyst ljusen fladdrar på bordet å jag njuter av en stilla frukost för mej själv.
hoppas familjen tar långsov är väldigt sällan jag får egentid för mej då de är suoer tyst å lugnt.
I LOVE IT iafall...
Emilia åkte till sin pappa i helgen blir alltid lite tystare å tommare utan henne, men hon måste ju träffa honom med..
men man känner att de blir lite extra Tomt här hemma om ni förstår vad ja menar.

Idag åkte hanna och yoshi hem så nu ser vi inte dom förrän om 2 v,  e lite avis på dom som åker till värmen nu precis innan jul.. yes indien på bröllop...
2 härliga grejjer i ett bröllop å värme :)

å min uteplats börjar ta form så nästa vecka börjar grabbarna på framsidan e så glad att de börjar bli klart,
mitt hus mitt hus så fint.
ska lägga upp lite  bilder så ni får se vårt hem tänkte jag :)

ja ni i morgon är det 2:a advent tiden rusat iväg å lilleman e 4 mån nästa vecka.
helt otroligt ju!
han har börjat lite smått med smakportioner och det funkar bra han e intresserad å vill käka så de tycker vi om,
kommer börja ordentligt nästa vecka då han e 4 mån bara att ja passade på att handla burkar  å gröt när vi storhandlade i veckan  så vi gjorde en tjuvstart en v innan 4 mån :-)

dopet har ja inte tagit tag i ännu, får se när vi ska lyckas med det.
måste fixa det iafall så det är överstökat,
nehe vänner å läsare nu ska jag njuta av tystnaden ett litet tag till innan familjen vaknar...


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0