Igår, bölande ont å skit...

Japp Dex började få typ tok ont i magen å ja visste inte vad de va bara att han va typ hysterisk hur hemskt som helst me en sån liten som man ser mår så dåligt... Ja böla han böla mera å de va tufft men fick honom att sova. de va på ons kväll... Sen tors ringer ja berit på bvc å gråter å förklarar att ja tror nutramigenen etäller till magen på honom hon fixar att hon kan komma så 11 e hon här å  kollar å visst ömmar ham på magen, men hon tror ändå inte på nutramigen då de aldrig brukar spöka med barn som äter det. Utan tror mera på att de e min mjölk alltså mjölkallergi (inte min utan den ja äter som går över) med andra ord en Havannah till... hon hälper mej att visa rätt tag på amningen och vi pratar i mängder jätte skönt att ha någon här hemma som lyssnade och ger bra tips som KAN... Så har ammat sen igår igen gav lite på flaska inatt bara för att dom skulle få vila lite å de tror ja va bra för de gjorde inte alls lite tok ont idag på morognen när han tog tag visst de känns å ja vrider mej av pain men de e ju bara första 10 tagen typ tills man korrogerat honom rätt, men e ju de som e d sura gör man inte de så blir det fel... men han lär väl sej hoppas jag.
igår åt ja flingor å mjölk till frukost å hela dagen hade han jätte ont i magen å bara sov när han vakna va han lessen ända tills kvällen då började ja känna igen min grabb han va som vanligt igen.. så visst e d mjölk allergi... frågan e bara e d för han e så liten ännu eller har han samma skit.. ja ja återstår att se ska in om ca 3 v på pricktest å se om ed visar ngt..
Idag har jag Havannah hemma här igen så full rulle från start. men har ändå hunnit med att städa toaletterna å torka golven.. å plockat undan.. såg ut som en mindre svinstia typ.. så  nu e ja nöjd ett tag till :)

Hoppas babe kan va hema lite i helgen.. allt känns så mycket bättre när han e hemma jag har mina barn här å har ja itne tid vet jag att dom får sitt ändå. plus att jag känner mej mera trygg när han e hemma..  bad han va hemma igår på kvälen å de fixade han å de va super skönt bölande inget alls å kännde mej typ glad, men när ja va hemma på dan spökade hormonerna till max.. vilket skit..
kanske skriver mera sen

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0