Baby blues..


Ja den smyger sej på i alla spädbarnsmödrars första v antar jag... sitter här och tårarna rullar ner för kinden mår skit.
Har ont i huvudet trött för natten som varit va piss fick ja 2 h sömn så va väl de bra. å dagen har knappast varit bättre hö tutt som jag pumpar har varat igen e så full av sår att ja får ut knappt 20 ml... så lilleman har ja typ ammat hela dan på de andra så han har inte sovit bra inte blivit så mätt som han skulle så de lilla ja fått ur som ja hoppats på att ha till natten fick ja ge han nu för han va så grinig å kunde inte komma till ro... så fort han fick de slockna han som en tok..min lille plutt tufft när de inte flyter på bra tar på krafterna ska ni veta... Å min kära lilla sambo är väl både lika hård kall förstående som en sten.... skulle göra va som helst bara för att få ligga i en famn å känna mej älskad omtyckt å förstådd... men men som alltid är de för mycket begärt.. tänk vad en kram eller puss gör mycket vid rätt tillfällen, å desamma med hårda ord bryter ner en totalt... uch idag mår ja skit ser knappt skärmen för ja bölar så mycket, nehe ska gå å gosa med mina kära små barn är väl den enda kärlek ja lär få idag!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0