3 dgr kvar

Å Kalmars läkare ringde upp 7 h försent men han ringde.
han har gått igenom min journal och skickat mej till akuten i o-hamn för ytterligare prover.
kommer antagligen va lika bra dom.
då ja försöker förklara helatiden att de känns som att de  e livmodern eller typ moderkakan å inget bakomliggande.
men han va iafall inne på njursten igen.. att den e missad... eftersom smärtan spridit sej så tror han de e tecken på att stenen vandrar...
ja va vet jag vissa stunder har ja ju inte ont alls för att vissa stunder känna mej nästan panikslagen av gråt å ont...
Jag orkar inte längre inte alls...
om de bara fanns ngt som gjorde så de starta ja skulle inte banga en sekund på att ta de då jag typ redan e på g.
behöver bara sista lilla start skott sen skulle de va igång... äch e så lessen....
ska leka med mina älskade barn nu.... så gått de går med krämpor å ångerst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0