Maginfluensan är över

På mej men nu ligger bägge mina små troll och är sjuka :(

Alltid är det något, men eftersom jag är hemma ska jag försöka va så flitig som ja bara kan ändå! Tanken e att jag ska hinna med att gödsla vår häck, vet inte ens om den kan klasificieras som häck mera pinnar lite här å var! Men nån gång sker det väl ett under och den tar fart?!
Vore bra om tid finns att klippa den, våren har gått i ett sånt rasande tempo att ja inte ens kunnit klippa de få pinnar som skas :) haha

time to be effektiv!


Min coola lilla snubbe :)



Ligga och päsa i solen som ja gjorde här om dan lär det i alla fall inte bli men va skönt att solen verkligen verkat komma för att stanna! :)

Kommentarer
Postat av: carola

åh så länge sen jag kikade in här..



Cool grabb du har:)

Hoppas allt är bra med er och att ni kryat på er

2010-05-25 @ 08:24:15
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Cool pojk med glasögonen :)

2010-12-21 @ 02:33:27
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0