Jag lurar mej själv

Ok Att bara va hjälper ingen att bli bättre (i alla fall inte mej)  att försöka va idag har bara gjort att jag fått sån huvudvärk och panikstress över att jag inte hinner med något alls.
Igår natt satt ja uppe till halv 3 med alla inbjudningar till bröllopet som måste på posten i morgon.
Är klar med dom nu PJU ett stressmoment borta.
Så städade jag halva natten med igår, finns ingen tid till det på dagarna längre är så mycket som ska hinnas med.
Dexter är och klättrar och ställer sej emot allt släpper taget tror han kan gå å PANG i golvet om man inte e med konstant, (hoppas han lär sej gå snabbt) att va 3 barns morsa ÄR skitjobbigt ibland.
Just nu har jag en sån period att ja känner att min energi nivå inte kan laddas upp.
Är bara att gilla läget och klida med de blir lugnare om ett tag de vet jag.
Trodde bara att jag skulle få lite mera hjälp ifrån vänner med all planering som behövs, men NOPE ja får fixa allt själv som vanligt. Richard han e mest inne på att bli FIT till bröllopet och lämnar planering åt mej trots att jag ber om hjälp varje dag så lyssnar harn inte riktigt på mej.
Ok han jobbar väldigt mycket och han vet att ja e ett kontrollfreak så förstår att han inte riktigt vågar lägga sej i but still.

Ne nu har jag gnällt klart för idag.
lite bilder på mina underbara känns som det vore på tiden med


Kommentarer
Postat av: Erika

söta bilder :)

2009-06-05 @ 09:06:56
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: u know who...

fröken tess. om du känner för det kan du säkert ösa på mig en massa uppgifter...hjälper dig gärna om jag kan. kram o ses snart

2009-06-05 @ 20:01:44
Postat av: Hälsoflickan

Vilka underbart gulliga barn du har! Supersöta ju, och ni verkade ha en rolig dag också ;)

2009-06-06 @ 07:05:51
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis till dina söta barn. Du tycks vara en tuff tjej, som klarar en hel del. Glömm inte att vila lite emellan varven, annars pajar "motorn" i förtid, och dina barn /och du/ behöver dig ett bra tag till.

2009-06-07 @ 05:06:49
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0