Reklamfilmen

Igår åkte vi till kalmar jag och en vännina (följde med som stöd) för att spela in en reklamfilm.
Ja va så pepp på att spela in men desto närmare kalmar vi kom desto mera började det regna...
Vi började oroligt skämta i bilen att de kommer inte bli något för det regnar så!
Sen skämtar vi lite  mera och tycker att han borde väl ringt då?!
Framme ringer jag upp Daniel och säger att vi är on location, han va ett par mil ifrån och skulle komma.

Regnet öser nu ner och åskar som bara den, D kommer fram och säger att han vill ge det en timma och hoppas det klarnar upp för bara det är uppehåll går det att filma.

Vi åker ett varv runt stan för att hamna på baronens köpcenter.

D ringer och vill träffas där, sagt och gjort vi träffas, han förklarar att han kikat upp vädret och ställer in reklamfilmen.
Så jag får betalt för resa smink och lite extra för att jag tagit mej tiden och åkt.

Filmningen är nu framflyttad till 15:e augusti så jag kommer få va med i alla fall..
Och när vi pratar om allt frågar han mej om jag kan tänka mej va med i flera av hans produktioner så framöver kommer jag även spela in musikvideos...
Super kul verkligen!

Allt reganade gjorde ju att de blev inställt, men jag hade ju barnvakt till  17.00 så jag sätter mej i bilen blixtfort ringer upp min fotograf som fotat mej i olika modellsammanhang och åker dit, jag får 20 min framför kameran och ser fram emot att få se dom bilderna..
Va verkligen längesen jag fotades i studio...

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Vilken otur med vädret! Men det blev ju rätt bra till slut iaf då ;) Hoppas vi också får se bilderna :)

2009-07-09 @ 10:47:02
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow..allt ordnande sig ändå :) va kul



du måste visa fotona sen =)

2009-07-09 @ 12:06:20
URL: http://anella.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad roligt att du ska vara med i en reklamfilm! :D



Vill du vara med i veckans blogg?

Anmäl dig här: http://everythinginmylife.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-09 @ 12:20:46
URL: http://everythinginmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0