Hemma

Pju hemma trött som en toka, strand va tok kul och de va riktigt kul att få komma hemifrån och se lite folk :)

ja kvällen på strand va som sagt kalas, tills jag bestämde mej för att köpa en drink i baren,  jag tror någon lagt ner något mindre nyttigt i drinken för jag hade inte alls tagit mycket men efter den drinken så blev det fullt ös på mej.
blev as kalas pang...

Idag har jag mått skit hela dagen och känt mej konstig.
antar väl att det är det som är nakdelen med att gå ut på så stora ställen att det cirkulerar massor med skit och tappar man fokus i två sekunder så försöker någon utnyttja den situationen...
Läbbigt men men ja mår bra och ja hade kul trots allt...

Bröllopsbloggen har kommit igång nu ordentligt med planerandet så nu får ni inte missa att kika in igen för att se vad som händer och sker där...

Idag har en mycket sliten Therese och tärna varit i kalmar och shoppat bröllops tillbehör så kika in

nu måste jag städa och dona en dag utan mamma i huset gör att de är mera eller mindre en krigszon här hemma :)

natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , var det mkt folk på strand?



Kram

2009-07-28 @ 11:33:56
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Catti

Vad skönt att komma hemifrån och göra något utan ungar.

2009-07-28 @ 19:29:15
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0