god kväll

Hejsan på er alla, hoppas ni haft en kanon dag.
De har nämligen jag!
Dagarna fullständigt rusar förbi med bröllopsplanering lekande och fixande.

Men ja känner ändå att min energi är på topp och att jag njuter av livet för varje sekund.

Idag åkte vi ner till mormor en sväng och hälsa på, barnen lekte lite och fick hälsa på Emilia.
Mormor va barnvakt åt Magnus ( emilias pappa) så¨de va mysigt att få krama om sin stora flicka lite.
Havannah överlycklig för att hon fick leka lite.

Men efter ett tag begav ni oss hemåt igen, hemma va det faktiskt massa med barn ute så Havannah fick leka i mängder.
 Hon va så glad lilla snuttan tills vi fick se hur hon såg ut.
Nu när det bara varit vi någon vecka har jag ju tagit hand om hennes allergi i mängder.
Men idag ute och leka  hela benen rygger och rumpan är nästan helt fulla av exem som blivit sår...
Hon är så allergisk emot gräset att hennes hud ger upp så snabbt.
Hennes öra är snibben delad ifrån huvudet av ett stort exem som blöder och varar.
Lilla skruttan, hon är så duktig och så mycket mediciner för att bara få leka ute.
Livet är verkligen orättvist.

Så ikväll när vi skulle sova hade hon super svårt med andningen så hela kittet där för att underlätta natten för min lilla stora skrutt....


Kommentarer
Postat av: Catti

Hu för att vara gräsallergiker, stackarn. Min hund är allergisk mot bland annat gräs och han älskar att rulla sig i nyklippt gräs (ingen ba kombination).



kramkram

2009-07-30 @ 07:49:20
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh stackars sessa som har allergi..Min stora tjej har oxå en del allergier som sätter sig i huden , det verkar inte vara så vanligt verkar det som...Jobbigt är det i varje fall o synd om de stackarna..ha en skön helg!! Kram

2009-08-01 @ 20:24:12
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Postat av: Rebecca

Usch, stackars liten. Ja det är verkligen orättvist att alla barn inte ska kunna vara ute och leka utan att behöva bli dåliga sen. Hjärtat värker.

Kramar om!

2009-08-02 @ 00:30:53
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0