Tystnad, lung, ro?

Jaa idag e ja home alone....Inga barn ingen Richard bara tystnaden å inge måsten;de är städat och iordning. Hmm.. när alla åkte la ja mej i sängen slog på tv:n och datorn och hamnade här... Idag funderar ja på att kolla med tipp topp om dom har tid med mej att fixa min utväxt å brynen, ta hand om mej dag!! Får nog bli så :-)

Jaha nu har sommaren börjat Aidis har helöppet och nu komer 2 månader då Richard å jag knappt ser varandra :-( Han va inte på hugget idag på å gå till jobbet vi har hafte de hur gutta som helst hemma bara njuta av varandra ledigeheten och barnen...Skulle behöva det lite oftare!

Oj ringer på dörren Anticimex suck ja har sunk pyjamas å glömt de totalt...Ska ju kolla huset för vår nya hemförsäkring han glömde fotskydde aaa spring Therese du har 30 sek att klä på dej något haha ja han precis :-) 5 min senare går han oj de va fint här... MM ja vet de!! Å visste att nu inte skulle hitta något heller haha :-p Ja ja han går jag lägger mej igen.. Nu börjar min slappa stund IGEN... Denna ggn förhoppningsvis ostörd!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0