Vet inte vad ja ska säga...

Är bara så lessen....
Va uppe med ottan idag för att ringa kalmar som vi kommit överens om. så 7 på morgonen ringer ja och de e min gamla bm som förlöste mej med lilla dottern.
Hon berättar att ja just de de hörde jag något om å jag har dina papper här å ska ge dom till läkarn som kommer in vid 9 före de kommer inga besluts fattas eftersom de e skiftbyte.Ok låter rimligt ja väntar kl blir 9 kl blir halv 10 kl blir 10.
Ja går å ringer ny personal... Jag förklarar å hon vet inte va ja pratar om men hittar mina papper liggandes å ska ge dom till doktorn... Som i sin tur ska ringa mej innom kort.... de går 45 min ingen ringer så ja ringer igen å frågar varför inngen ringer... Jo läkarn sitter i tel å har fått dina uppgifter å kommer ringa så fort han kan... nu e kl 12 å ingen ringt.
Ja vet att igångsättningar vill man göra på f.m ifall de drar ut på tiden... så de e ju kört idag med....
Har ont å e lessen speciellt på allas nonchiga stil... inte ens bry sej om att höra av sej...
Vill inte föda barn längre... för va ska man åka är verkligen att välja emellan pest eller kolera...
Förstår dom inte att de sätter sej psykologist att de gör såhär nu mår ja ju sämre än nånsin och e sur här hemma emot barnen för ja har noll ork å ont som ja itne kan ta bort med smärtlindring....

Men alla prover e ju bra så de e ju inget fel på mej eller barnet e så dom resonerar....
Men dom kan ju inte känna/veta hur ja mår....

Jag har fött 2 barn utan att knappt tycka att det gör ont jag jag vet att jag har en väldigt HÖG smärttröskel...
Så käns piss att ingen lyssnar på mej för de går ut över hela familjen här hemma...
Och Richard måste jobba om jag e hemma vilket i sin tur gör att de e fullt ös här å ja kan inte slappna av på de sätt jag behöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0