Havannah piggare

Hon fick ju feber igår bara sådär... sen lite röda prickar i ansiktet å på kroppen...
Men har ingen aning om va de kan varit hon har fått panodil idag för att hålla febern i schack å då tycker ja hon e som vanligt kanske lite tröttare... vilket e förståligt.... Ja ja säkert typ 3 dgrs feber eller ngt skulle inte förvåna mej att de kan va värmerelaterat heller...

Har hunnit med att städa massor idag kylskåpet innuti å kök/köksluckor dammsuga/tvätta golv damma å badrummen.
Nu kör ja en maskin så e min tvättkorg heltom med så de känns very nice....
Bäbis kan med andra ord få komma nu när de e rent å fint:-)

När ja städar trycker de på som bara den å ja får avbryta för Nr2 flera ggr.. men så fort ja sätter eller lägger mej slutar de igen... SÅ SURT!!

Vill ha igång det så har ni ngra bra tips så dela med er vore skönt att få de överstökat å vill verkligen inte föda på Havannahs födelsedag å med mitt flyt kommer ja väl att göra det... Ne KOM UT NU DIN LILLE SKIT!!
haha tycker ni min blogg har blivit tråkig kolla igenom mina senaste inlägg å de e bara kom ut kanske på g etc etc..

Givande läsning not...
Ja ja de e jag iafall å mina tankar för stunden så ni får stå ut med dom snart får ni ju läsa om bäbis bajs å ammingsbeskymmer å noll sömn kombinerat med frustration.... så se va spännande för den som står ut å vänta..
skämt å sido...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0