Leksakerna.se jag i deras nya testpanel

Jag är med i leksakerna.se testpanel och här är min första leksaks recension för dom, tänkte även dela med den här på bloggen...


I Fredags när vi skulle hämta in posten låg det ett paket där.

Jag anade att det var till barnen och lät dom öppna paketet innan vi skulle ge oss iväg.


Barnen öppnade paketet, med stora glada ögon precis som på julafton blev det när dom fick se innehållet i detta paket.

När lådan är öppnad hörs jag bara ett instämmande ÅÅÅÅÅÅ... -de här är den bästa sa Emilia

-Vilken dag en PET SHOP.


Men mamma vem fyller år? Eller har vi namnsdag?

Nej Emilia jag förklarar om leksaker.se och säger att vi är deras nya testpanel

Jubel ifrån bägger flickor utbryter.

Tack mamma hälsa dom att dom är BÄST!

Eftersom vi ska iväg får dom vänta lite med lekandet tills dagen efter, men va säger man den som väntar på något gott....


Dagen efter va det en självklarthet att det skulle lekas med dessa söta små djur dom har i deras samling.

Den nya kompisen på cykel blev snabbt en favvis och fick namnet Pandis.


Söt som socker  och något som flickorna älskar att leka med, kan sysselsätts sej länge med dessa små söta djur.  Dom har sedan tidigare en petshop affär och nu så leks det djuraffär här hemma.

Den nya pandis fick cykla runt hela huset med flickorna, och tycker att dessa leksaker är väldigt tåliga Emilia är ju lite äldre och väldigt försiktig i sitt lekande men när Havannah vill va med går det ibland väldigt hett till.

Men dom håller för att tappas i golvet, bli mosade av Dexter som gärna vill va med men sätter sej på dom.

Plus för petshop är barnen får massor med olika valmöjligheter i lekandet.

 dessa söta små djur är lätta att ta med vart man än ska.

Jätte kul att faktiskt kunna samla alla dessa .

Minus är att de är lite i dyraste lagret, att bara köpa djuren är ok men hus och tillbehör är väldigt dyrt.

Och barnen vill självklart ha dom när dom har fått in sin samling med djur.




I paketet innehöll det även

Laban kalas set


Havannahs favorit film är faktiskt Laban så detta blev  en jätte hit det med .

Mamma vi vill ha kals NU sa bägge flickor.

Skrattandes förklarade jag att titta tjejer vi gifter ju oss 090909 och ni är exakt 6 barn som kommer.

Så ni kan få ha Laban tema i ert rum vid bröllopet , hur låter det?

WOW -ja mamma tack viilken bra idé.

Settet är superfint, blankt tryck  på tallrikarna så de syns verkligen.

Med samma servetter och muggar.

super söta partyhattar,  jag kan redan nu säga att dom kommer va så nöjda med detta på festen.


Barnen ger lådan ett kanon betyg .

Vi vill tacka leksakerna.se för denna kanon idé ni kommit på och ser fram emot flera härliga paket.


Kommentarer
Postat av: Wojtan

Hej gumman



Jag har inte varit inne hos dig på en stund men jag har haft fullt upp med Mammagalan. Det blev väldigt lyckat och så kul att träffa så många tjejer.



Hoppas allt är bra med dig.



Kram Wojtan

2009-07-12 @ 22:44:10
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Therese

Oh det lät riktigt härligt:) Såna paket e alltid skoj att få ler Stora som små... ;) Hoppas allt e bra med dig och dina nära!

2009-07-12 @ 23:23:47
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Nikita

vilken tur ni har! kul att barnen blev glada!!

2009-07-13 @ 08:17:08
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Hanna

Häftig tapet =)

2009-07-13 @ 14:02:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Jag hoppas jag röstade på dig i glasögon tävlingen. Datorn hängde sig typ i slutet när jag skicakde in rösten. Jag försökte flera gånger må du tro :-) Håller tummarna för dig i alla fall.



http://mammagladh.blogg.se

2009-07-13 @ 15:38:13
URL: http://www.babymind.se
Postat av: ♥Pappapoet♥

Men vilket gött jobb :D

2009-07-13 @ 23:58:30
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0