Inatt

Vaknade jag av ingenting...!? alltså ja brukar alltid bli väckt av Dex när han vill ha mat, men nu vakna ja av mej själv å se att filuren ligger å e VAKEN!? Que why ja inte för de han ligger å flinar och e nöjd så  de får han väl om han vill haha, ja ja
jag ammar iafall å vi somnar om samma på morgonen jag vaknar han ligger å filurar å e nöjd haha ja då får han göra det

Han har varit på toppen humör hela f.m skönt verkar som att nu när de e mjölkfritt funkar de igen!
Men ja kan smyga i mej en cholkadbit eller en godisbit med mjölk om dan utan reaktion så de e tur.

Havannah e mammig gärnet idag vet inte varför men de e mamma mamma mamma konstant.
antagligen för att hon märker att en annan inte orkar typ, fast ja känner mej lite piggare idag iafall som tur är.
Men vi skippar förskolan pallar inte fullt ös medvetlös hehe ne de får vänta till på Tisdag.

Idag åker mitt stora gull till sin Pappa, denna vecka har hon längtat dit. ibland är de väldigt mycke pappa å ibland raka motsatsen men senaste dagarna har hon frågat är de fredag snart hehe.
Emilia fick mej att gråta i onsdas hon hade målat av henne och mej sen skrivit mamma jag elskar dej jäte myket ÅÅÅÅÅ
ja tårarna rann iafall he he hon börjar bli stor filuren!!

nehe lillemannen hänger i bärselen på mej å sover å havannah klänger på benet å vill ha uppmärksamhet så nu får de va färdig bloggat, få se om vi syns sen

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0