Återberätta

Det var många år sen nu närmare bestämt den 17 Juni 1992 mina föräldrar hade tagit upp mej till sthlm för en överraskning.
Inte vilken som helst jag fick se Michael Jackson LIVE

dvd4yg3.png

Detta är fotografier som vi köpte ifrån konserten, min mamma har dom hemma någon stans,har bett henne leta upp dom de betyder mera än någonsin för mej nu!
Denna konsert va nog ett va dom största minnena ifrån min barndom, har nog aldrig gråtit så mycket som när han lämnade scenen, sa att nu va det sista gången jag skulle få se honom.
Jag hade rätt, det blev min första och sista gång.
Jag hade hoppet om att åka till London och se han utppträda, men så blev det inte...


Richard hade jagat ifatt på en film ifrån hela konserten jag såg -92
så ikväll har vi suttit framför tv:n och haft det nostalgist, precis som när jag såg honom Live grät jag vid sista låten, sitter faktiskt i  skrivande stund och gråter..
Ni får tycka att jag är tokig eller knäpp men nu när jag sett denna film igen kommer alla mina känslor tillbaka på något vis, han har varit lite bortglömd innom mej.

Vet inte riktigt varför jag gråter, men det känns faktiskt som att jag förlorat någon nära.
Ja ja vet att de låter helt galet, men när jag var liten hur tokigt de än låter levde jag för honom...

När jag var 10 år gammal sa jag alltid att så fort ja e stor ska jag flytta till usa och gifta mej med honom, vi kommer vara så lyckliga ihop... haha barn och ens fantasier.. men de va min värld då..
tror det är den som blossar upp innom mej nu.

Nehe nu ska jag tas mina tårar och gå och lägga mej, men jag villl bara tacka min mamma och pappa för att ni tog mej dit och fick se honom uppträda än idag är de en sak jag har så nära hjärtat


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

då var vi där samtidigt... hihi.. på stadium?? helt underbar konsert...

kram

2009-07-10 @ 11:06:25
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Anonym

va kul att du har fått se honom live. jag har aldrig gjort det. jag har sett några konserter på tv. han är grymså som han håller på att dansa hela tiden och sjunger lika bra live som på cd..

2009-07-10 @ 11:06:52
URL: http://anella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0