gaah

Japp hemma från jobbet men både vill å inte vill det...
Har varit kaos... fullbokat å ingen som kunnat jobba å jag med barnen bakom baren.. första timman hängde dex i bärselen funkar men knappast idealistiskt....
Sen somnar han efter mycket om å men å då är det redan kaos då M-J är själv där ute...
Ja när vi e 2 hinner vi nästan ikapp allt tills Dexter vaknar å gästerna bara trillar in.. å folk blir mer å mera irriterade för att vi inte hinner med dom...
nu va barnen så otåliga att jag va tvungen att åka hem, men bara att veta att jag lämnat dom i detta kaos känns inge bra.
Ja ja kan inte trolla varken jag vill eller inte... ;(
Nu kvällsmat för barnen å få dom i säng...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur det känns! Minns min tid som servitris. Man kunde andas ut när man gick därifrån men ändå kändes det som skit att gå och lämna alla i kaoset. Kommer speciellt ihåg en gång när en kollega började föda barn på lördagskvällenn när det bara välde in folk. Det var kaos!

2009-02-15 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0