Väldigt besviken!

Jahapp snart fyller sambon 30 år och jag hade försökt planera ihop en liten resa åt honom till skotland på wiskey/golf i 3 dgr. Va å pratade med grabbarna å försökte få ihop det... men dom hörde aldrig av sej innan tidsfristen gick ut (hade en v på mej att boka just den).
Sen en v efter fick jag ett samtal om att dom skulle åka en v till värmen ett gäng å visst tänkte jag, får väl bli det istället, men lille Dexter kommer aldrrig in i rutiner och jag sover kasst har mina hormon bölande stunder å känner bara att jag knappt orkar med någon eller något ofta å mycket vill bara ha richard hos mej och få känna mej älskad och ja ha familjen hel liksom!
Å sen så ör han en väldig anlastning om nätterna och tidiga morgonar här då han tar tjejjerna så ja får vila lite om det går!

Så ja ringer upp å förklarar att jag pallar nog inte med en hel vecka utan honom å emilia ska upp till skola etc. oavsett om jag fått sova på natten eller inte måste ja upp kl7  för att fixa henne m.m då å ja bara känner att nä ja pallar inte.
Ja men aidi och hanna kan hjälpa dej och avlasta dej om dagarna får jag som svar å visst det är väl jättesnällt men är ju inte där som hela problemet ligger utan känner att hela min livstillvaro kommer bli upp och ner om han åker och nätter tidiga morgonar ja allt blir lidandes och jag vill ju inte lämna bort mina barn till dom helatide heller för de känns inte bra heller då kommer ja må dåligt och bli lessen för det!

Ber om att ni kan väl åka lite längre fram då de finns mera rutiner lilleman blivit större etc vill ju att han ska få komma iväg.  

Ja ja nu känns det som att min åsikt har blivit totalt överkörd då dom gått och berättat allt för richard som i sin tur e sur på mej för att han inte får åka... för de e ju hans sista chans!? fick ja som svar  VARFÖR DÅ???
Jag hindrar inte honom att åka om ett par månader då vi har mera rutin och ork ifamiljen... men nä nu e min födelsedax present som jag skulle ordna mitt  fel.. typ fick honom sur för det som skulle göra honom glad.. å jag är bara lessen och mår skit och fattar inte varför han kan förstå hur jag mår....??
och tänker om de hela men nix im the as uppenbarligen... ä fy ja vet inte om ja orkar med så mycket mera!!
e han så djävla egoistisk så han inte kan tänka på famlijen i första hand?? Någon gång iafall...
ja gör ju inte annat än att försöker ställa upp på honom å allt som han ber mej om både på jobbet och privat å vad är tacken??? Nä han borde lära sej hur man visar lite uppskattning och känslor för någon.. är som sagt på bristnings gränsen till att ge fan iallt... tänk om någon kunde prata med honom och förklara för han att så som du beter dej de gör man fan inte!!!

Ja ja va tvungen att spy av mej lite ska gå å fortsätta böla å fixa mat åt havannah ja tappa min aptit...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tycker att du har rätt.. såna resor kanske han skulle ha åkt på innan han skaffade familj? Brukar man inte vilja vara med sina närmaste med när man fyller jämnt? Jag hade inte varit glad åt detta, jobbigt oxå när hans vänner inte har nån förståelse.. Stå på dig tjejen!

2008-09-12 @ 18:39:11
Postat av: Christin

Dom kan va så okänsliga, jag har själv surat sen fredags. Fyllde år, fick sitta uppe hela morgonen själv me lilleman för han va trött, fick städa själv o sen baka min egna jävla tårta. Han hade inte ens tänkt på vad vi skulle äta den dagen. bahhhhhh ´kanske intesamma sak som du men jag var tvungen att sura ut mitt :)

2008-09-14 @ 07:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0