Igår Öland/kalmar

Jaha då va de dax för att shoppa loss lite åkte igår till öland å kalmar för att handla dagen börja kalas. på öland så dyker ännu en i tangklanen upp nämligen Lillebror Jimmy tang som bestämt sej för att vara en stalker.. hehe
Så han följer ju med oss på våra försök till shoppa, som inte lyckades som vi tänkt butiken som vi ville till va stängd så de blev mest till mej hör å häpna vi handla hela 3 tröjjor... trevligt nu har jag några byte iafall som jag får plats i med mina gigantiska boobs...

Ja ja färden blir altså snabbt ändrad till kalmar istället där de ska göras nya försök till shopping, baronen = ingen lycka heller eller ja fick mej en varm cholkad som va mjölkfri=very nice...
sen påväg till net on net å Richard tang å alla hans smidiga yttringar vissa saker säger man inte även om man har vissa åsikter så han sabba min dag snabbt å när de va inne på affären satt ja mest i bilen å kämpa för att inte gråta medans ja gav Dex mat... Ja ja gjort va gjort men sen fortsätter temat på en förövrigt lyckad dag mindre lyckat!
Efter ikea vaknar Dex å ja ser att klockan börjar ticka på = Dex lessen.. Å han surar för att han inte får äta på min som han velat men ja vill verkligen inte vara där men en unge som bara skriker har ont å e lessen, beslutas för sushi takeaway iafall så dom går in å beställer medans jag ammar å försöker hålla dex lugn men han gråter å e toklessen å ja känner paniken komma så ja kör runt runt på kullerstenen för att lugan honom å han somnar ytligt men sovanden å ingen tang dyker upp eter typ 20 min ringer ja å frågar va han e.. ja äter får ja som svar... MEN NÄR du vet att han e lessen kunde du inte beställt med dej å jag fick inte ens förfrågan om ja ville ha ngt... ä fy börja storböla i bilen å allt känns så hopplöst  ja ut kommer han efter ja ringt å då lyckas han klämma Havannahs fingar i dörren så hon blir lessen, så har han gett henne delar av sushin utan att fråga om de finns spår av ägg ngn stans å 10 min senare e kinder å ögon påväg att svullna igen, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja gav henne bara avokado  i rullen utan ägg, men man måste ju tänka lite längre än så kanske legat på samma skärbräda eller skurits med samma kniv... så in på statoil å ge donnnan alla mediciner som krävs å lilleman vaknar för bilen står still å e påväg att bli lessen igen!

Ja blir så leee,,, Så de som börja som en toppendag sluta ordadrant i soptunnan.. så som många andra dagar på senaste...

Ja ja får hoppas att denna dag ger ngt bättre och att han e lite mera smidig förhoppningsvis.
Älskar honom å mina barn så...

Ska städa lite nu får se om de blir mera kludd sen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du med den där killen egentligen? Du är ju inte klok som stannar kvar! Dumpa honom!!!

2008-09-22 @ 20:02:10
Postat av: Anonym

Snälla du tänk på barnen, klart att dom känner av hur mamma & pappa har det.. Du som är så söt kan väl hitta dig en man som behandlar dig mkt bättre?

2008-09-23 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0