Emilia

Gnällde lite över illamående å ont i magen idag på morgonen, vilket resulterade i att hon fick stanna hemma.
Efter 11 va hon lika pigg som vanligt inge fel på henne alls.. ja ja så är det ibland man kan va lite risig om man sovit dåligt etc. men men att hon fick mej att låta henne stanna hemma... lätt lurad=jag hehe.
havannah gjorde ett dyk ifrån soffan idag å slog i huvudet, ja satte hjärtat i halsen flög på henne å försökte med en snab undanmaöver (vilket ja förvisso inte behövts) hon blev inte så ledsen så något startade men jag blev livrädd dexter låg på skötbordet i groventren när detta hände å ja bara sprang ifrån honom, visst han e så liten att han inte tar sej någonstans men bara för att... börjar ja lära mej här hemma... ja ja han låg iafall kvar när ja kom dit igen men pust fanns många OM just då i luften... ja går som på ett orosmoln å gungar... i morgon ringer Björn hennes läkare ska ställa 2000 miljoner frågor å kräva något iafall.. jag kan inte  ha de såhär å vi kan inte må såhär ja vågar inte lämna henne en sekund å vakar som en hök  över henne hon är ju bara ett barn som behöver få vara ett oxå.(fast förhoppningsvis ett lite lugnare sådant) så inte dumheter inträffar.

ja ni ja älskar mina barn över allt här på jorden å skulle offra mej å allt mitt som finnes för deras välbefinnande och att behöva se havannah med "allt" de skär i mej ska ni veta å ja kan ju inte göra ett skvatt åt de heller mina 2 andra barn blir åsidosatta ofta för att jag måste ge henne mediciner smörja "rädda" henne från "allt"  ja de är svårt att beskriva med ord hur man själv mår när man inte kan finnas för alla 3 på de sätt man vill...
längtar efter svar efter lösningar efter ett vettigt liv åt oss...

ja ja ännu ett klago inlägg på thereses hall of fame... men finns inte så mycket possitivt att skriva just nu tyvärr!!
tar gärna emot lite possitivt umgänge :) som får oss alla på bättre tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0