Nu börjar ett nytt kapitel

Dexters åkommor... hehe.
Ja som ni vet har ju min lilla Havannah "allt" i allergi form, dexter verkat klara sej galant ifrån allt,
tills i förrgår...  jag har börjat bada i badkaret med honom å vi skulle göra det som vanligt men när ja klär av ungen ser det ut som ja tappat honom i golvet !! hela höger skinka å svank er blåett jätte blåmärke med andra ord..
Ja blev rädd menar va ahr orsakat en så stor blödning på honom helt utan anledning??
Ringer sjukvårdrådgivningen å hon blir lika frågande som mej å ringer barn läkare.
Ringer upp efter en stund igen å då säger hon att dom på barn prata om en åkomma, men den behövde vi ju inte tänka på för de drabbar bara asiater å så va ju inte falet...jag skrattar till å säger att han e 50 aisiat... JAHA säger hon ja men då är det en mongolfläck!??
Jaha å det innebär?
Jo att denna fläck kommer sitta där typ hela hans liv å antagligen bli ännu blåare. så han kommer ha en svart å en vit skinka för de är ju så uppdelat å de kommer se ut som vi alltid slår vårt barn!
hon förklarade att när han börjar dagis kommer han få ett intyg ifrån bvc att de är en mongol fläck då många föräldrar blivit anmälda av dagis etc för dom misstänkt massa p.a.g alla blåmärkeslika fläckar barn kan få.

Okej bättre de än alla allergier men still behöva va prickig!!!
hoppas de bara blir denna då å inte mera.

ja annars e allt bra trött men bra... ska se om ja inte kan få upp richard e sugen på att ge mej ut på stan å fika lite å kolla i affärer....

over and out

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej gumman! tråkigt att läsa m din lille pojk...Men han kommer klara sig fint.. det är jag säker på.. kul att läsa i din blogg=)

Hälsa alla från mig=)

xoxo

Mia

2008-11-15 @ 10:00:31
URL: http://mariaglifberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0