5 års jubielum/ och besviken

Ja först igår kommer gubbarna å börjar med att fixa för plattorjag = glad.
idag när ja tittar ut= snö = jag mindre glad= altså inga plattor = väldigt suuurt.

igår richard iväg på sin vanliga torsdags lek med grabbarna, å havannah vakna stup i kvarten och gråt ville inte sova inne hos mej utan bara tjata pappa.
så ja sms:ar honom lite över 24 att ja blir glad om han kommer a.s.a.p   för att underlätta han förklarat att han har flyt på pokern så han vill spela klart ok säger jag lugnt ja försöker underhålla henne så bra de går.
kl 3 fortfarande no man i sikte blir då besviken då han sa att han skulle komma så fort han kunde. fet lögn med andra ord.

ha sms:ar när dyker du upp hon vaknar ju ofta å e ledsen å ja ska till gyn på tid tidigt i morgon. får ett spydigt sms tebax jaha e de sån kris får ja väl komma då.....

ILLA tycker jag  delvis för idag ahr vi varit ihop i 5 år så hade förväntat mej honom lite mera entusiastisk å även respekterat mej när ja bad honom komma hem lite tidigare vilekt e sällan jag gör.


:( så dagen är mest en fet besvikelse än så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0