Klippt gräset & vattnat häcken = flitig jag

Klapp klapp på huvet för Therese... När jag sövt kidzen så la ja in Emilia i vårat rum hos Havannah sen begav mej ut i trädgården å satte igång va riktigt skönt väder ute faktiskt tog mec ca 1 timma å fixa ihop allt å nu känner ja mej mera än nöjd har gått å gnällt på Richard i 2 dgr att vi måste prioritera gräset men han har bara målat..

Så e lika bra att göra de man e bäst på slå slag i saken själv... blir både bäst å gjort då :-p

Ska försöka hinna med att packa jorden i morgon på framsidan så ja kan sätta den sista biten av häcken sen börjar de bli klart bara å så lite gräs å kolla ut om vi nu skulle ha ngra träd  på framsidan....

Vill ev ha japanska körsbärsträd  är så vackra...
men å andra sidan så e äppel gott  men massa att sköta 

lite tips om bra träd tas gärna emot...




Å i min lilla mage är de verkligen full rulle ibland undrar man va han styr med där inne känns som att ha ett mini monster där inne sååå stark å knölar å bökar i mängder... minns inte alls dessa känslor med mina flickor...
Me andra ord en stark liten krabat.. Ska iväg till mvc på månda å checka läget igen men allt verkar vara toppen med han å vattnet har slutat läcka... har haft pyspunka på livmodern för er som inte vet... å vi hoppasdes alla på att de skulle lägga sej å de verkar de gjort... Men ja har tagit ner på farten med så de kan ju påverkat..

Nehe nu är de dax att göra ngt annat... skriver mera i morgon

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0