Ja ännu en urusel morgon

Är så trött på Richards morogn humör, vet inte hur ja lyckas skaffa killar med kasst morgon humör Emilias pappa va likadan!
Idag har jag fått höra att han ska sparka in huvet på mej att ja e blåst och borde gå å dö...
Med andra ord hela min dag e förstörd för att han inte kan lära sen att gå å lägga sej i tid! utan e piss trött när alla börjar vakna!
Så idag har jag legat å gråtit i sängen en timma och grubblat på varför man häver ur sej så mycket skit.
TÄNK FÖRST LIKSOM  de sårar mer än  du tror, speciellt nu når man e gravid å hormonerna är huller om buller i kroppen!

Vi skulle gått upp tidigt för att gå på tivolit lite innan han jobbar mej ja vill inte gå med han vill inte se han över huvudtaget ska slöa idag på morognen å gå med ungarna själv blir gladast så!


over and out




Kommentarer
Postat av: Madelen Nilsson

tycker det är skithemskt att du ska få höra och ta emot sånt skit,du är värd bättre.ni kanske skulle behöva åka iväg bara du och rickard på nån semster ihop utan barnen.
ta hand om dig

2008-05-31 @ 12:11:34
URL: http://www.mrsmaddy.dinstudio.com
Postat av: En vän

Terese, du kanske är värd bättre? Tycker att det du skrev var förjävligt! Ta inte sån skit, vem tror han att han är? Jag menar att ta ut på dig att han är trött för att han varit uppe länge, vilket han själv valt! Not OK!

2008-06-01 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0