Gör inte annat än grubblar å e deppig.

Vet ni va ja kom å tänka på när vi va nykära så va han helt galen då med fast på ett annat sätt han skulle ligga å krampaktigt hålla i en hela natten så man svettades ihjäl :-)
Kommer ihåg en gång vakna han as sur å jag fatta ingentingen, vi gick å halvtjafsa halva dagen då kom de fram att under nattens gång hade jag i sömnen slitit av hans arm om mej och bett om att få ligga ifred lite halvspydigt antar jag.. å han blev ap sur... annat är det nu!
Märks att han e så trött å sliten! han skulle behöva vila ett par månader å sova upp sej skaffa sej ett litet liv, å inte bara jobba jämt å slita ut sej. De tråkiga e att han e för snäll å gör det å sen blir jag lidandes av hans pissiga humör som kommer för han e skit slut.. å jag vet att jag inte förtjänar det å ja vet att han inte menar de så heller men han har noll ork å desamma med med mej...
Jag hoppade i bade idag å sa att nu får du kolla kidzen surt gjorde han som ja sa, sen s fort ja kliver ur kommer de nu drar jag.. men hallå hur ska jag kunna göra mej iordning med 2 huliganer som är överallt kan du inte vänta en kvart så jag kan få fixa mej ifred! Jag behöver det ja med!

Ja ja är väl en sån dag idag så allt ska kännas skit va skönt att skriva av mej lite, och nu gråter ja t.o.m

ja ja blir väl lite bättre när vi kommer ut till tivolit får ja hoppas!!

over and out

Kommentarer
Postat av: Maja

Släng ut människan! Så kanske han tänker efter lite.. Hålla på och vara elak mot en gravid kvinna!!! bli upprörd när jag läser dina inlägg!
Stå på dig tjejen!

2008-06-01 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0