Äntligen hemma...

Ifrån dagens alla kaos typ..
Ja ja ni som läst tidigare i min blogg vet att jag begav mej till BB idag, väl där sitter jag i väntrummet och väntar på ett rum och man hör klart å tydligt att en liten är påväg till jorden *fniss*.
Då komer de en MB och visar mej till ett rum och kopplar på mej på ctg:n får ligga å stirra i taket en timma nästan.. å de tickar på där inne som bara den... Skönt.
Sen kommer en evig väntan till på läkarn å när han väl kommer in efter ja suttit å sovit en timma så kommer en man som är STOR in jikes ska han göra gyn undersökning på mej, ja ja e bara å gilla läget å hoppa upp i stola!
Men Gu va bra kille förklarar allt super å e så över trevlig hade ja inte haft sambo hade ja kunnat gifta mej med en gång för han va helt suverän både på förklara å få en att känna sej bekväm...Och nu då till min kära lilla åkomma...
Jag har ju då polyper i hönan Hmm.. låter lika skumt som när  man skriver de som när ja säger det, ja där inne någonstans växer dom å har de bra helt ofarliga men även helt onödiga!
Så första ggn ja va inne å misstänkte att slemproppen gått va de en sån som brast å kom en massa slem ur..
Å denna ggn har en blivit grymt irriterad av min växande livmoder och börjat blöda!
Jaha men när ska ja veta om de e något fel på mej kan ju inte ligga å åka in hit varje vecka för ja e orolig för en polyp med skumma ideér för sej.. Som ger alla farliga tänkbara gravsymtom?? Läkarn fnissar åt mej å förklarar att ja så knäppt kan de bli men att han såg fram emot ett nytt besök med mej haha..
Ja ja får väl tolka de som att bättre å kolla en ggn för mycke än tvärt om eller något.

Hem igen då för att svida om å ta med kidzen på den lovade cirkusen, båda 2 sitter helt stilla i 2 h helt sjukt! Att den stora donnan kan de vet ja men lillfisa... hon satt bara "farlig wow ååååå" haha ja de va kul att se...
Å nu hemma sova säng typ...

Jaa en händelserik dag i mitt liv hade förvisso klarat mej utan BB vistelsen men men vet att läget e under kontroll och att jag har en livmoder etapp som e bättre än en förstföderska alltså över 5 cm :-) så de får ja väl tolka possitivt..

nehe nu ska ja vila vila vila

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0