1:a inlägget...

Hej hej å kul att ni hittade till min lilla blogg värld.
Sitter och läser hela dagarna på vänner och bekantas bloggar.
Deras resor igenom livet ja deras vardag helt enklet, har grubblat ett tag på om min vardag skulle uppehålla någon läsare.
Men de känns som spela roll nu kör ja på med denna shit å sen får vi se vad de blir av de hela... :-)

Lite basic info om Therese då är 26 år gammal fisk (17 Mars)  som kommer ifrån lilla byhålan Mönsterås.
Men flyttade 2002 in till lilla stora Oskarshamn :-)  och blev kvar i de träsket sen dess...
Har 2 Flickor en född 2001 ihop med en kille ifrån M-ås som bor hos mej på heltid.
Sen så har ja en liten tösa till född 2006 och nu väntar jag mej en grabb i augusti 2008 :-) och han håller mej vaken om nätterna med hans kickande å rullande där inne.
Nu får nog detta barnafixande vara avklarat...
Lever idag ihop men en kille som heter Richard Tang är soon 30 år  i oktober :-)) min lilla gubbe hahaha..
Vi har varit ihop sen hösten/vintern 2003 och tycker nog att jag hittat min soule mate, är nog lika knasiga båda 2 men en släng av en udda humor eller något...
2007 i oktober flyttade vi in i vårat hus som vi byggt i rotvik oskarshamn vi byggde ett anebyhus som kallas för vinkelvägen fast med lite ändrar planlösning innomhus... Detta är nog både de mest häftigaste men ändå påfrestande man gör i sitt liv massor med beslut på kort tid å de ska man dras med i hela livet (förhoppningsvis) fast vi blev nog skapligt nöjda tillslut iafall, å nu håller vi på att planera våran trädgård för fullt  så tips å inspiration välkomnas varmt..

Jaa ni kommer väl att få se lite bilder på huset å utomhus bygget å la familia framöver men de va lite snabb basic info om mej å mitt liv just nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0