Vad har vi gjort???

Ja Emilia sov ju över hos klara igår så båda tjejerna kom hem strax över 9 idag på morgonen och skulle spendera dagen här. Vi gjorde oss iordning och drog in till stan och handlade åt Aidi´s sen passa vi på att äta där lite innan vi skulle åka hem för Havannas tupplur...
Men åkte snabbt förbi apoteket för att hämta havannahs kost tillskott å när ja kommer dit skriver hon ut lappen å går å letar men mitt recept finns inte på hyllan men de står i datorn att det är hemma!! Va som så att nutramigen säljs i både flytande å pulver form å vi har pulver men den flytande har blivit indragen då de varit fel på den så dom har sålt mitt recept till någon annan för dom ansåg att dom behövde det... Men hallå va fan ska ja ge mitt barn då????
Ja spydig å arg förklarat att ja har välling i max 2 v nu sen får dom faan löst situationen på ngt sätt, kan ju inte ge mitt recept till någon annan bara för att!!! Speciellt inte när de inte går å få tag i mera i sverige just nu hade varit en grej om ja behövt vänta en dag men nu har dom ingen aning alls om när de kan komma mera å som sagt hon måste ju ha det!!!!

Nu lagar ja mat här hemma för fullt sen blir de bara myskväll med barnen Richard lär nog bli sen är ju anitkmässa i stan å dom som hyr montrarna brukar dyka upp 22 å vilja äta typ...

My love å ja är gulligare emot vararndra än nånsin å de känns jätte bra, mm Älskar han enormt :-)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0